Największa wartość firmy to zadowolony pracownik!

Największa wartość firmy to zadowolony pracownik!

“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”
– Konfucjusz

Tylko ok. 1/3 konsultantów pracuje w firmach call center dłużej niż miesiąc, a średni okres pracy w jednej firmie to 6-7 miesięcy. W Info Call Polska ponad połowa konsultantów pracuje z nami już co najmniej rok.
Jest to możliwe dzięki tak zwanemu work-life balance. Bardzo dbamy o odpowiednią atmosferę podczas pracy, ale także poza nią. Nasi pracownicy również sami są inicjatorami różnego rodzaju wydarzeń integracyjnych, jak chociażby wieczór filmowy. Jednak aby wspólna praca przynosiła pożądane efekty należy zadbać nie tylko o stworzenie przyjaznego środowiska , ale także odpowiednio dopasować kompetencje pracownika do projektu i stanowiska. Tu jest potrzebna symbioza między osobami zarządzającymi CC jak i firmą HR. Od samego początku pomaga nam w tym @Slim HR i są tego efekty w postaci zarówno zadowolonych pracowników jak i zadowolonych kontrahentów. Efektywność pracy naszego zespołu przekłada się na zwiększenie sprzedaży klientów, którzy przecież nam zaufali.